ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط پاک قرار گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) محدودیت ترافیکی بولوار ابوطالب به سمت چهارراه احمدآباد به دلیل نشست زمین در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند
سرخط خبرها

ضرب‌الاجل پنج‌ماهه برای باز شدن گره ترافیکی محور خلق آباد| بلوار ۲۲ بهمن تعریض می‌شود

  • کد خبر: ۱۵۷۵۹۷
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
ضرب‌الاجل پنج‌ماهه برای باز شدن گره ترافیکی محور خلق آباد| بلوار ۲۲ بهمن تعریض می‌شود
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در دیدار با اهالی محله ۲۲ بهمن با اشاره به گلایه پرتکرار مردم در خصوص گره ترافیکی بلوار ۲۲ بهمن گفت: شهرداری و همه نهاد‌هایی که در این عرصه مسئولیت دارند، مکلف شده‌اند که تا پایان شهریور ۱۴۰۲، بلوار ۲۲ بهمن را تعریض کنند. این یک ضرب‌الاجل ۱۶۵ روزه است که با پیگیری و هم‌افزایی سازمان‌ها به اجرا خواهد رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر در چهل و دومین هفته ملاقات مردمی خود که عصر امروز با حضور مهدی خداشناس شهردار منطقه سه، مسئولان ارشد استانی و مدیران شهری در مسجد مهدیه محله ۲۲ بهمن برگزار شد، ضمن بررسی مشکلات و چالش‌های اهالی منطقه، به رسیدگی و پیگیری میدانی این مشکلات پرداخت.

ضرب‌الاجل پنج‌ماهه برای تعریض بلوار ۲۲ بهمن

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهار در پاسخ به گلایه برخی اهالی در خصوص قطعی انشعاب آب و فاضلاب محله ۲۲ بهمن اظهار کرد: پیگیری شده و بر مبنای جلسات متعدد، اداره کل آب و فاضلاب به هیچ عنوان حق ندارد که در زمان قطعی انشعاب آب، آبونمان از مشترکان دریافت کند. از سوی دیگر به دلیل سرقت‌های متعددی که در حوزه کابل در برخی مناطق حاشیه شهر اتفاق می‌افتد، قطعی در خطوط تلفن هم به وجود می‌آید، اما به همین ترتیب، شرکت مخابرات هم در این اوقات حق دریافت آبونمان از مردم را ندارد.

وی افزود: اجرای پروژه‌های فیبر نوری در سراسر کشور از جمله راهبرد‌هایی است که در سال ۱۴۰۲، بودجه قابل‌توجهی به آن اختصاص یافته است. در این رابطه، محلات حاشیه شهر از جمله مناطق پیشتاز کشور است و طرح‌های فیبر نوری به‌صورت گسترده در این مناطق در حال اجراست.

حجت‌الاسلام پژمان‌فر با اشاره به گلایه پرتکرار اهالی منطقه با محوریت گره کور ترافیکی در محور ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: شهرداری و همه نهاد‌هایی که در این عرصه مسئولیت دارند، مکلف شده‌اند که تا پایان شهریور ۱۴۰۲، بلوار ۲۲ بهمن را تعریض کنند. این یک ضرب‌الاجل ۱۶۵ روزه است که با پیگیری و هم‌افزایی سازمان‌ها به اجرا خواهد رسید.

اصلاح هندسی برای حل گره ترافیکی

مهدی خداشناس، شهردار منطقه سه نیز در ادامه این نشست مردمی گفت: به دلیل چالش‌ها و مخاطرات جانی مختلفی که پله‌برقی برای پل‌های عابرپیاده ایجاد کرده، مصوبه جدید شورا این بوده که کاربری پله‌برقی به‌کلی از سطح شهر جمع‌آوری شود. بر همین اساس، در آینده نزدیک در ساختار پل‌های عابر پیاده منطقه بازنگری جدی خواهد شد و با اصلاح هندسی، تلاش خواهد شد که به‌موازات تسهیل تردد مردم، گره ترافیکی بلوار ۲۲ بهمن هم تا حد زیادی تعدیل شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->